Tesis ve Ambulans Güvenliği Komitesi Görev Alanları
- KKM, istasyon ve ambulanslara yönelik gerçekleştirilen saha turlarından elde edilen verilerin değerlendirilmesi
- KKM, istasyon ve ambulanslarda can ve mal güvenliğinin sağlanması
- Afet ve acil durum yönetimi çalışmaları
- Atık yönetimi çalışmaları
- Tıbbi cihazların bakım, ayar ve kalibrasyonlarının planlanması ve takibi
- Tehlikeli maddelerin yönetimi
- Komite, gerektiğinde ilgili mevzuatlar kapsamında kurulan diğer komite, komisyon, kurul gibi yapılarla entegre çalışabilir
- Komite, başhekimin başkanlığında yılda en az iki kez ve düzenli aralıklarla saha turları gerçekleştirir. Saha turlarında, Komuta Kontrol Merkezi, istasyon ve ambulanslardaki fiziksel durum ile komitenin görev alanına giren diğer hususları inceler
- Komite, yılda en az dört kez ve gerektiğinde toplanmalıdır
- Komite, görev alanlarına ilişkin gerekli iyileştirme çalışmalarının yapılmasını sağlamalıdır
- Komite, görev alanı ile ilgili gerekli eğitim faaliyetlerini belirlemelidir