BİRİM SORUMLUSU
Ayşe KAYA
KALİTE YÖNETİM BİRİM SORUMLUSU GÖREVLERİ
- Sağlıkta Kalite Standartları (SKS) 112 Acil Sağlık Hizmetleri çerçevesinde yürütülen çalışmaların koordinasyonunu sağlamak.
- Kurumsal amaç ve hedeflere yönelik çalışmaları takip etmek.
- Öz değerlendirme denetimlerini yönetmek.
- İstenmeyen olay bildirim sistemine ilişki n süreçleri yönetmek.
- Risk yönetimine ilişkin süreçleri yönetmek.
- Hasta ve çalışanların geri bildirimlerinin alınmasına yönelik; çalışmaları (Anket uygulamaları, anket sonuçlarının değerlendirilmesi, anket sonuçlarına yönelik iyileştirme çalışmaları, görüş, öneri ve şikâyetlerin alınması gibi) yönetmek.
- SKS 112 çerçevesinde dokümanların yönetimini sağlamalıdır.
- Kalite göstergelerine yönelik süreçleri yönetmelidir. Verileri "Kurumsal Kalite Sistemine" giriş yapmak. Anketlerden elde edilen bulgular doğrultusunda iyileştirmeye açık alanları belirlemek ve iyileştirmeye yönelik önerileri Üst Yönetime sunmak.
- Kalite yönetiminin etkinliğinin sağlanması amacıyla komitelerin oluşturulmasını sağlamak.
- Görev alanı ile ilgili komitelerde yer almak.
- Sağlıkta Kalite, Akreditasyon ve Çalışan Hakları Dairesi Başkanlığı tarafından yayınlanan 112 Sağlıkta Kalite Standartları ile ilgili güncellemeleri ve değişiklikleri takip etmek, gerekli çalışmaları başlatmak ve Üst Yönetime bilgi vermek.
- Dış kaynaklı dokümanların güncelliğini takip etmek, birimlerde güncel olanların kullanılmasını sağlamak.
- Her ay düzenli olarak performans kriterleri tablosunun hazırlanmasını sağlamak, Üst Yönetime sunmak ve resmi yazıyla İl Sağlık Müdürlüğü Sağlık Hizmetleri Başkanlığına gönderilmesini sağlamak.
- Üst Yönetim tarafından verilen Acil Sağlık Hizmetleri çerçevesindeki görevleri yürütmek.